Comenzi
1. POLITICA RETUR
Dacă sunteți client în Spațiul Economic European (SEE), beneficiați de 14 zile calendaristice pentru a anula comanda pentru că v-ați răzgândit. Această perioadă de anulare de două săptămâni începe din ziua în care ați primit toate articolele din comanda. Aflați cum să returnați articolele dvs. la punctul nr.4 de mai jos.
Dacă primiți bunuri defecte, este posibil să aveți, de asemenea, dreptul de a returna aceste mărfuri și de a ne cere să le reparam, să le înlocuim sau să obțineți o rambursare.
• Articolele trebuie returnate în termen de 14 zile de la primire.
• Articolele trebuie să nu fie uzate și spălate.
• Pierce-urile nu pot fi returnate din motive de sănătate și igienă.
• Lenjeria intima și costumele de baie pot fi returnate numai dacă sigiliul de igienă nu a fost îndepărtat.
• Produsele și accesoriile de înfrumusețare nu pot fi returnate din motive de igienă.
• Încălțămintea nu trebuie să aibă urme de utilizare.
• Articolele trebuie să aibă toate etichetele atașate.
2. ARTICOLE CU DEFECT
Vă rugăm să ne returnați articolele dvs. în termen de 14 zile de la constatarea defectului și nu uitați să ne contactați înainte de a returna. Puteți face acest lucru accesând secțiunea noastră “Contact” și un membru al echipei noastre va analiza cererea.
Vă rugăm să nu utilizați niciun element defect atunci când ați constatat defectul, sau este posibil să nu putem oferi o rambursare.
3. ANULAREA UNUI CONTRACT CONFORM DREPTURILOR CONSUMATORILOR
Dacă sunteți un client în SEE, aveți la dispoziție 14 zile pentru a anula contractul cu noi. Această perioadă de două săptămâni începe din ziua următoare primirii comenzii (sau din ziua următoare primirii ultimului articol al comenzii dvs.). Va trebui să ne transmiteți o notificare privind anularea dvs. – completând acest formular de retur unde veți găsi, de asemenea, detalii despre modul de returnare a articolelor (elementelor) dvs. Există câteva alte modalități de a anula contractul cu noi. Mai jos veți găsi aceste metode alternative:
Email : contact@kridofashion.ro
Contactați-ne prin messenger chat: m.me/kridofashion.ro
Dacă anulați contractul cu noi, dar ați primit deja comanda dvs., va trebui să returnați articolele (produsele) către noi, vedeți cum puteți face acest lucru mai jos. Veti primi apoi o rambursare a contravalorii produselor comandate conform politicii de mai sus, cu excepția taxelor de transport.
Vă rugăm să rețineți, nu putem oferi rambursări pentru produsele cosmetice și bijuterii sau pentru îmbrăcăminte de baie și lenjerie, dacă sigiliul de igienă nu este în loc sau a fost rupt.
Toate retururile sunt verificate din punct de vedere al calității – articolele trebuie returnate într-o stare nouă și neutilizată, cu etichetele atașate și, dacă este posibil, trimise înapoi în ambalajul original. Nu se vor acorda rambursări dacă nu se respectă politica de returnări.
4. CUM SĂ RETURNATI UN ARTICOL ȘI CAT COSTA?
Cum returnez?
Pentru un eventual retur ai 14 zile calendaristice la dispoziție din ziua în care îl primești sa returnezi produsul.
Reambalează-ți articolele.-> Elementele trebuie returnate nefolosite, nedivizate, nedeteriorate și neutilizate cu etichetele lor originale. -> Vă rugăm să ne trimiteți articolele (articolele) înapoi la noi prin curier sau servicii expres, cum ar fi DHL, UPS, TNT, FEDEX, FAN COURIER, GLS și altele similare. Alegând una dintre opțiunile de livrare rapidă menționate mai sus, s-ar putea să suportați taxe de transport, care sunt în sarcina expeditorului cu excepția cazurilor în care articolele au fost expediate de către noi clientului în mod eronat.
Numai după ce primim articolele returnate, putem emite o rambursare.
Nu oferim servicii colectare pentru pachetele returnate. Costurile de expediere pentru pachetele returnate nu sunt rambursabile și sunt plătite de către client.
5. CAT DE MULT DUREAZĂ PROCESAREA UNUI RETUR?
Poate dura până la 14 zile de la data returnării pentru ca expedierea dvs. să fie livrata înapoi în depozitul nostru și prelucrat.
La primirea returului, următorul pas este ca noi să verificăm articolele (elementele). După finalizarea verificărilor noastre, vă vom rambursa contravaloarea produselor într-un cont bancar. Fondurile ar trebui să apară pe extrasul bancar în cel mult 7 zile lucrătoare. Dacă ați plătit comanda pentru un voucher cadou sau un credit de magazin, acesta va fi creditat înapoi în contul dvs.
6. POT SCHIMBA PRODUSUL ÎN LOC SA IL RETURNEZ?
Din păcate, nu oferim o facilitate de schimb. Pur și simplu returnati produsul(ele) urmând procedura de retur si înregistrați o comanda noua pentru produsul dorit.
Acestea sunt comenzi plasate pentru produse care inca nu sunt in stoc, insa urmeaza sa revina sau sa fie disponibile in maxim10 zile lucratoare.
Da! Nu aveți nici o îndoială că ceea ce comandati este ceea ce primiti. Toate produsele sunt selectate cu atenție pentru cele mai mari cerințe.
Plati
Acceptam urmatoarele carduri de plata: Visa, Visa Debit, MasterCard, Maestro, Electron De asemenea, acceptăm, Apple Pay (doar iOS).
Nota: Toate plățile trebuie făcute online la plasarea comenzii cu excepția comenzilor plasate si livrate in România, existând si posibilitatea de plata ramburs. Nu avem posibilitatea de a plasa o comandă în numele dumneavoastră.
Plata la livrare: Este posibila doar pentru comenzile plasate din România.
Eroare Plata
Dacă întâmpinați mesaje de eroare la efectuarea unei plăți, în primul rând, asigurați-vă că ați introdus detaliile corecte verificând corect toate informațiile. Contactați banca dvs. pentru a vă asigura că nu există probleme cu cardul. După aceasta, vă rugăm să ne contactați accesând pagina „Contact” pentru a trimite detalii și vom investiga în continuare. Pentru a ne ajuta să rezolvăm problema pentru dvs., vă rugăm să includeți cât mai multe dintre următoarele detalii posibile (nu vă faceți griji dacă nu sunteți foarte tehnic sau nu sunteți siguri în legătură cu oricare dintre cele de mai jos; dați-ne cât mai multe informații posibil):
- Ce sistem de operare utilizați (de ex. IOS, Android, Windows Vista, Mac OS X)
- Ce browser Internet utilizați sau dacă prin intermediul aplicației noastre (de exemplu, Internet Explorer 8, Firefox, Safari, Chrome)
- Ce metodă de plată încercați (de exemplu, Mastercard, Visa)
- O descriere a problemei și la ce oră a apărut problema
- Dacă primiți un mesaj de eroare, includeți-l în mesajul dvs. către noi.
Plata Refuzata
În cazul în care cardul dvs. de credit sau de debit a fost refuzat, verificați valabilitatea acestuia, daca ati depasit limita sau adresa de facturare a cardului dvs. este diferită de adresa de facturare din contul dvs.
Dacă cele de mai sus nu ajută, compania sau banca dvs. de carduri de credit vor avea mai multe informații.
Transport
Dacă comanda nu a fost expediată, aceasta poate fi schimbată. Dacă a fost expediată, înseamnă că nu vom putea face nicio modificare. Va trebui să plasezi o altă comandă sau să returnezi orice obiect nedorit.
Timp Total de Livrare = Timp de Procesare (1-2 zile lucrătoare) + Durata Transport (1-2 zile lucrătoare) Data primirii depinde de metoda de expediere aleasă (aproximativ 2-5 zile lucrătoare).
După confirmarea plății, în mod normal, este nevoie de 1-2 zile lucrătoare pentru ca noi să procesăm comanda. Vă rugăm să rețineți că aceasta nu include sărbătorile sau weekendurile.